Volná místa

Specialista péče o klienty

Jednička na trhu spoření na penzi, Penzijní společnost České pojišťovny a.s., která je součástí Generali skupiny, hledá do svého týmu posilu - Specialistu péče o klienty pro servisní linku.

Pomůžete nám:

  • se zodpovídáním telefonických dotazů našich klientů
  • s vyřizováním písemné (e-mailové) korespondence
  • s přípravou podkladů pro reklamační tým

Koho hledáme?

Hledáme člověka, který:

  • hovoří plynně českým jazykem
  • umí trpělivě vyslechnout klienta a zodpovědět jeho potřeby
  • má doma maturitní vysvědčení
  • může pracovat od pondělí do pátku od 8h do15h - 18h (střídá se krátký a dlouhý den)

Co nabízíme?

  • příjemné pracovní prostředí v menším týmu profesionálů na Praze 4
  • zázemí silné a stabilní pojišťovací instituce
  • možnost odborného a kariérního růstu v rámci společnosti
  • bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity - karta Multisport, sportovní akce, slevy na produkty ČP a partnerů)

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Filip Lazár
Na Pankráci 1720/123
140 20  Praha 4-Nusle
Česká republika

Kontaktujte nás

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář

Formulář

Klientský portál

Přihlaste se do Klientského portálu a mějte své spoření pod kontrolou

Přihlášení